amandalindblomm

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av amanda lindblom - 3 juli 2013 18:22

1. Vad heter du? Amanda

2. Hur gammal är du? 14

3. Vart bor du? karlshamn

4. Hårfärg? blond

5Ögonfärg? grön

6. Hur lång är du? 1.63

7. Kär? nej

8. Singel eller upptagen? singel

9. Hur många har du kysst? det vet jag inte

10. När och vem kysste du senast? ehm, kommer inte ihåg haha

11. Har du hånglat med någon av samma kön? nja, men inte seriöst

12. När hade du senast sex och med vem? jaja

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? några månader inget seriöst dock

14. Dumpat någon? ja

15. Blivit dumpad? ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? de som vågar vara sig själva

17. Vad har du för mobil? iphone 4s

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? åkt och shoppat i usa 

9. Favoritland? spanien

20. Favoritfärg? vit

21. Favoritserie/film? vampire diaries, gossip girl, pll, twisted och teen wolf

22. Favoritbok? har många

23. Intresserad av killar eller tjejer? killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? mitt hår tror jag eller typ min kropp förutom att jag är sjukt otränad

25. Vad gillar du minst med dig själv? ansiktet

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? kajsa och katja

27. En person du älskar? finns några 

28. En person du hatar? nobody

29. Ut och festa eller myskväll? feeest

30. Saknar du någon just nu? ja 

31. Vad är det bästa som hänt dig? cindy

32. Beroende av något? glass

33. Ditt livs största misstag? i dooooont knoow

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? kajsa 

35. Har du några tatueringar? no

36. Piercingar? nope, bara öronhängen typ

37. Vem är mest lik dig? pappa eller mamma

38. Har du någon förebild? ne

39. Vad ska du göra idag? sova 

40. Vad är det värsta du vet? när vi inte har någon glass hemma

41. Vad är det bästa du vet? va i stallet, sola och va med kompisar

42. Vad åt du senast? glass

43. Vad vill du ha just nu? pengar 

44. Vad köpte du senast? glass haha

45. Vem är din favorit kändis? har ingen

46. Vilken är din favoritställning? vaava

47. Tränar du? rider och springer 

48. När går du och lägger dig? olika

49. Vad är klockan nu? typ 6

50. Är du nöjd med ditt liv? jadå

Av amanda lindblom - 3 juli 2013 11:33

Min vecka på tylösand har varit bra. Längtade hem riktigt mycket men allt blev mycket roligare för att katja var med. Mindre roligt var ju att vädret var helt kasst och det regnade i princip varje natt och flera dagar i sträck. Det roligaste var nog på liseberg och då var det rättså soligt fram tills ungefär 8 för då började det spöregna och höll på så hela natten. Aja nöjd iallafall men känns skönt att vara hemma igen. Bjuder på lite mobilbilder från stranden.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en 14 årig tjej som bor en bit utanför karlshamn. Jag spenderar min tid tillsammans med mina vänner och gör allt för att få andra att le. Här på min blogg skriver jag om mitt liv, tips och mode.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

1

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards