amandalindblomm

Alla inlägg under juni 2013

-

Av amanda lindblom - 25 juni 2013 23:25

Sitter just nu på mitt rum och jag och katja ska snart sova. Saknat katja riktigt mycket och vi har ju inte setts sen skolavlsutningen. Blir att stiga upp tidigt imorgon så bloggar sen i bilen. Aja godnatt hihi!


Av amanda lindblom - 25 juni 2013 17:27

Hej, idag har jag slöat precis hela dagen så nu måste jag sätta fart med att packa ihop de sista sakerna och dusha sen kommer katja vid sex tror jag och så sover hon här tills imorgon. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så får försöka hinna städa lite också innan hon kommer. 


Av amanda lindblom - 24 juni 2013 14:23

Var ju i stallet igår och red cindy barbacka. Det gick så sjukt bra åh herregud den ponnyn asså. Hon står i en hage ganska långt borta från stallet så jag satte på henne grimman och hoppade upp. Trodde hon skulle slänga av mig men hon var jättesnäll trots att jag var livrädd och hon gick lugnt genom hela skogen. Red sen barbacka lite på gräsplanen i alla tre gångarterna och därefter red jag ut en liten bit med en annan från stallet och hon skötte sig jättebra och vi galopperade till och med lite och hon försökte inte få av mig en ända gång. Haha denna ponnyn, alltid annars så har hon stannat och nästan försökt bocka av mig så fort jag hoppat upp på henne barbacka. Sen när vi kom tillbaka till stallet så bytte jag tränset mot grimman och så red jag tillbaka till hagen och jag litade verkligen på henne så när vi kom fram till en äng så fattade jag galopp och hon rusade genom ängen och jag klamrade mig fast i manen så hårt jag bara kunde. Fattar det knappt själv liksom I BARA GRIMMA OCH GRIMSKAFT. Det kommer bli helt sjukt svårt att skiljas från henne, hon är verkligen speciell. 


- förlåt för konstigt och osammanhängande text men har bråtttom.. haha 

Av amanda lindblom - 24 juni 2013 14:15

Hej, är astrött idag för somnade inte förens halv tre inatt och vaknade vid halv nio i morse så idag har jag bara slöat och tittat på serier. Jag ska bara packa klart min resväska och sen åker jag ut till pappa och imorgon kommer katja till mörrum och så åker vi på onsdag morgon. Ser fram emot det här så jäkla mycket och jag och katja kommer ha sjukt kul. Aja nu får jag fortsätta packa, bloggar sen! Ps. kommer nog bli rättsåmycket mobilbloggningar framöver för jag kan inte ta med mig datorn så ni får stå ut med det haha!


Av amanda lindblom - 22 juni 2013 18:44

Glad midsommar! Hann aldrig blogga igår för steg upp riktigt tidigt och åkte upp till mina kusiner och hjälpte dom förbereda och fixa med maten och så inför midsommarfirandet. Hade iallafall ganska roligt och vid tolv tiden så badade jag och min kusin i poolen. Det var jättevarmt i vattnet så det var riktigt skönt. Sen åkte vi hem vid ungefär 2 tiden och jag tror jag somnade vid ungefär halv tre så var helt död när jag vaknade idag. Hela dagen idag så har jag bara slöat och tittat på serier. Nu ska jag in i duschen och sen börja packa för imorgon åker jag ut till pappa och sen drar vi till tylö sand på onsdag.


Av amanda lindblom - 20 juni 2013 14:57

Känner mig riktigt cool som nördar disneyfilmer..


Somnade nästan direkt när jag kom hem igår så blev ingen bloggning. Vaknade vid halv tolv idag och sen dess så har jag bara tittat på disney och slappat. Funderar på att cykla ner och köpa en fet påse med godis bara för att jag fick mina pengar idag. 800 kr rikare. Aja nu ska jag nog gå ut och steka i solen. Måste bli brun, känner mig som ett lik.   

Av amanda lindblom - 19 juni 2013 13:42

Godmorgon, har precis ätit och tittat klart på det nya avsnittet av pll. Känner mig helt bortkopplad från världen idag utan min mobil som är på lagning. Förhoppningsvis så får jag tillbaka den ikväll. Ingen aning om vad jag ska hitta på idag men vid tre så ska jag till stallet och rida ut med cindy och sen ikväll så blir det kalas hos min kusin! Bloggar senare!


Presentation


Hej, jag är en 14 årig tjej som bor en bit utanför karlshamn. Jag spenderar min tid tillsammans med mina vänner och gör allt för att få andra att le. Här på min blogg skriver jag om mitt liv, tips och mode.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

1

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards